سئو فایل

۹ مطلب در اسفند ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فایل فلش فارسی گوشی j1 sm-j100ml با اندروید 4.4.4

فایل فلش فارسی گوشی j1 sm-j100ml با اندروید 4.4.4

با سلام خدمت دوستان عزیز

اینجا ما براتون فایل فلش فارسی sm-j100ml رو برای شما دوستان اماده کردیم با ورژن اندروید 4.4.4

قابل فلش با odin

بعد از خرید لینک مستقیم برای شما نشان داده خواهد شد.

 


دانلود فایل



  • ۰
  • ۰

مقاله در مورد حمل و نقل

مقاله در مورد حمل و نقل

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه:47

 

  

 فهرست مطالب

 

 

 

 

مقدمه

اهمیت سرمایه گذاری حمل و نقل

سرمایه‌گذاری حمل و نقل و توسعه اقتصادی

تفکیک و مقایسه طرحهای سرمایه گذاری حمل و نقل

تحلیل هزینه / فایده در طرحهای حمل و نقل عمومی

نظریه ارزیابی سرمایه گذاری و کاربرد آن در طرحهای حمل و نقل

به تمامی دستآوردهای بشر برای تولید بیشتر , نظیر ابزار آلات , لوازم ماشینی و تجهیزات که به خودی خود به مصرف نرسیده و در روند تولید سایر کالاها بکار می‌روند سرمایه , اطلاق می‌شود. به عبارت دیگر آن قسمت از کالاهایی که به وسیله بشر تولید شده و به مصرف نرسیده باشد سرمایه نام دارد. بنابراین سرمایه به عنوان یک عامل مؤثر در کارکرد تولیدی هر فعالیت اقتصادی بشمار می‌رود. سرمایه در نوع خود از وسایل ساده حفر زمین گرفته تادستگاههای خودکار و وسایط نقلیه در بهره‌مندی از منابع بکار می‌آید و با توجه به سطوح معین فعالیت فنی یا سازمانی توأم با نیروی کار بکار می‌رود. سرمایه از درآمد یعنی بازده حاصل از تولید در یک دوزه زمانی , چه به شکل سود یا دستمز , پدید  می‌آید و مقدار سرمایه تشکیل شده مستقیماً به پس اندازهای منتج از درآمدی که به مصرف نمی‌رسد مربوط می‌شود. سرمایه‌ها را به لحاظ نوع درآمدی که تولید می‌کنند به سه قسمت سرمایه‌های مولد اقتصادی , سرمایه های ثابت اقتصادی و سرمایه‌های ثابت اجتماعی می‌توان تفکیک کرد.

سرمایه های مولد اقتصادی خود مستقیماً موجب افزایش تولید می‌گردند. در صورتی که دو مرد اخیر به طور غیر مستقیم موجبات افزایش تولید را فراهم می‌آورند و به طریق                      توسعه و گسترش دامنه علوم و فنون و ایجاد اوضاع مناسب اجتماعی , زمینه را برای افزایش                تولید فراهم می‌سازد.

روند تبدیل پس اندازهای حاصل از درآمد به سرمایه « نظیر ترمینالها , وسایط نقلیه و راهها» سرمایه گذاری نامیده می شود. ایجاد و نگهدای هر واحد تولیدی چه یک کارخانه باشد و جه تأسیسات حمل و نقل , نیازمند سرمایه گذاری است. به این ترتیب , پس اندازهای گردآمده که احتمالاً به شکل پولی است به تناسب حجم سرمایه گذاری به لوازم و ماشین آلات و یا در خصوص حمل و نقل به راهها , پایانه‌ها , تأسیسات و تجهیزات تبدیل می‌شوند. این مسئله در مورد حمل ونقل بسیار گسترده است و ابعاد فضائی وسیعی را می پوشاند.


دانلود فایل



  • ۰
  • ۰

دانلود گزارش کارآموزی پالایشگاه نفت اصفهان

دانلود گزارش کارآموزی پالایشگاه نفت اصفهان

تعداد صفحات: 21

فرمت فایل: PDF

 

 

 

عناوین اصلی این گزارش کارآموزی عبارتند از:

1.معرفی (Introduction)

2.مخازن(Tanks)

3.واحد اب ، برق و بخار(utility)

4.تشریح واحد های اب ،برق و بخار

5.واحد تولید بخار

6.برج خنک کننده

7.آب صنعتی


دانلود فایل



  • ۰
  • ۰

بررسی ادبیات حقوقی ساختار حکومت در آثار دینی منتشره ازسال 1356 تا تیر 1358

بررسی ادبیات حقوقی ساختار حکومت در آثار دینی منتشره ازسال 1356 تا تیر 1358

به صورت ورد ودر142صفحه

قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان میثاق حقوقی،سیاسی حاکم بر روابط دولت و ملت و نهاد متمدن حقوقی، محصول مجاهدت ها، تلاش ها و افکار مترقی در زمان تصویب خود به شمار می آید.هرچنداین قانون مترقی اسلامی و انسانی در سال 1358 و در طی چند ماه توسط اعضاء محترم مجلس بررسی نهائی قانون اساسی به تصویب رسید، اما پیش زمینه های فکری و بستر های نظری آن به نظر می رسد سابقه ای دیرین داشته باشد. اگراین قانون را به عنوان تجسم فقه سیاسی تشیع و نظام سیاسی اسلام تلقی کنیم، زمینه های فکری آن سابقه ای بالغ بر 1400 ساله دارد و از اثرات عظیم فکری، حقوقی، سیاسی و فقهی برخوردار است.دراین قانون علاوه بر طرح و تصویب موضوعات مختلف حقوقی در طی 175 اصل اصولی بس مهم و جامع به شکل حکومت، اهداف آن، ریشه های حاکمیت، تعداد قوا و روابط آنها اختصاص یافته است. لذا مسئله ای که حائز اهمیت است و نیاز به بررسی بیشتر و جامع تر دارد اینست که آیا شکل و ساختار حکومت در قانون اساسی مصوب سال 1358 امری ارتجالی و تصادفی است یاریشه در آثار علمی ماقبل خود دارد که توسط اندیشمندان دینی و اسلامی و ماه ها قبل از تصویب آن به عرصه بحث و نقد گذاشته شده است، لذا به منظور دست یافتن به مبانی حکومت جمهوری اسلامی، بهترین و مفید ترین منبع، بررسی حقوقی، آثار منتشره در این زمینه و در سالهای منتهی به پیروزی نهضت و انقلاب اسلامی می باشد. این طرح در همین راستا و به منظور ارائه مبانی فکری و نظری حکومت جمهوری اسلامی انجام می گیرد، تا روشن شود که آیا جمهوری اسلامی قبل از تصویب در رفراندم سال1358 دارای زمینه های فکری در تشکیل نظام بوده است یا خیر؟


دانلود فایل



  • ۰
  • ۰

پیاده سازی صف اولویت‌دار با لیست پیوندی(++C)

پیاده سازی صف اولویت‌دار با لیست پیوندی(++C)
  •  برای ذخیره‌ی اطلاعات به جای آرایه، از لیست پیوندی استفاده شده است.
  • سازنده با ورودی int را به سازنده‌ای بدون ورودی تغییر دهید. این سازنده یک لیست پیوندی خالی ایجاد می‌کند.

دانلود فایل



  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد بودجه ریزی عملیاتی الگویی برای ارتقاء نظام مدیریت مالی در شهرداری ها

تحقیق در مورد بودجه ریزی عملیاتی الگویی برای ارتقاء نظام مدیریت مالی در شهرداری ها

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه27

                                                             

فهرست مطالب

 

 

تعریف بودجه :

 

روند بودجه ریزی در شهرداری ها

 

اصول بودجه

 

پاسخ این است که مبنای کار شهرداران و شوراها در تنظیم و تصویب بودجه قانون و آیین نامه مالی شهرداری هاست ، ولیکن رعایت اصول بودجه نیز در مواد این آیین نامه به چشم می خورد.

 

بررسی موضوع یاد شده حکایت از آن دارد که ماده 66 قانون شهرداری ها و ماده 4 آیین نامه مالی شهرداری ها بر اساس اصل سالانه بودن تدوین شده است . اصل جامعیت بودجه در ماده 37 آیین نامه مالی ظاهرشده و در ماده 25 نیز بر اصل وحدت تاکید شده است . به همین ترتیب ماده 38 این آیین نامه ناظر بر اصل انعطاف پذیری بودجه است.

 

علاوه بر این از سال 1346 نظام بودجه ریزی در کشور از نوع برنامه ای بوده است. بودجه برنامه ای ابتدا در سازمان برنامه و بودجه ، در پی توجه به نحوه تنظیم بودجه در کشور مطرح گردید، و پس ازآن در اصلاحات قانون شهرداری ها در سال 1348 اصول نوین بودجه نویسی برنامه ای در هنگام تدوین آیین نامه مالی شهرداری ها مورد توجه قرارگرفت. بنابراین از لحاظ اصولی در آیین نامه مالی شهرداری ها ، هم به اصول بودجه و هم به تلفیق بودجه و برنامه تاکید شده است.

 

بررسی های انجام شده که پاره ای از آن ذکر گردید ، حاکی از آن است که

 


دانلود فایل



  • ۰
  • ۰

Chromosome

Chromosome

Chromosome ساختار DNA و نحوه ی پیچش آن به دور هیستون ها و توضیح ساختار کروموزوم
بصورت تصویری و توضیح انگلیسی

دانلود فایل



  • ۰
  • ۰

Civil_Engineering_Formulas

Civil_Engineering_Formulas

Civil_Engineering_Formulas کتاب 395 صفحه است و در برگیرنده 2500 فرمول و محاسبه برای فعالیت های عمرانی شامل طراحی، ساخت، تعمیر و غیره است. کتاب از انتشارات مک گراو هیل است.

دانلود فایل



  • ۰
  • ۰

دانلود مقاله ارزش یابی رویکرد اساسی درس تربیت بدنی

دانلود مقاله ارزش یابی رویکرد اساسی درس تربیت بدنی

فرمت فایل : ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات:20

 

فهرست مطالب:

ارزشیابی از درس
شیوه های ارزش یابی
چند نکته ی اساسی در ارزش یابی
ابزار اندازه گیری
شیوه نامه ارزشیابی درس تربیت بدنی دوره ابتدایی (دو نوبته)
مقدمه:
فصل اول: اهداف
فصل دوم: کلیات
فصل سوم: شیوه ارزشیابی درس تربیت بدنی برای پایه های دوم و سوم
فصل چهارم:
شیوه ارزشیابی درس تربیت بدنی برای پایه های چهارم و پنجم
شیوه نامه ارزشیابی درس تربیت بدنی دوره تحصیلی راهنمایی
مقدمه:
فصل اول: اهداف
فصل دوم: کلیات
فصل سوم: شیوه ارزشیابی درس تربیت بدنی
شیوه نامه ارزشیابی درس تربیت بدنی برای دوره تحصیلی نظری و مهارتی
مقدمه:
فصل اول: اهداف
فصل دوم: کلیات
فصل سوم: شیوه ارزشیابی درس تربیت بدنی (1)‌
فصل چهارم:
شیوه ارزشیابی درس تربیت بدنی (2) و (3)

 

 

ارزشیابی از درس

شیوه های ارزش یابی

رویکرد اساسی درس تربیت بدنی، فراهم کردن زمینه های ارتقای سطح آمادگی جسمانی و سلامتی دانش آموزان و ویژگی های شخصیتی مثبت از طریق فعالیت فردی و گروهی است و در این مهم حرکت به عنوان ابزاری جهت دست یابی به هدف عمل می کند.

بدیهی است ارزش یابی این درس، تحت تأثیر رویکرد آن قرار می گیرد. بدین معنا که ارزش یابی در درجه ی اول وسیله است که به طور مستمر بازخوردهایی را فراهم می آورد تا دانش آموزان از نقاط ضعف خود مطلع شوند و با دریافت راه حل های مناسب آموزشی، گام های مؤثری در زمینه ی دست یابی به سلامت جسمانی بردارند.

از طرف دیگر، بازخوردهای دریافتی به اصلاح روند آموزش و روش تدریس منجر می شود و به این ترتیب، ارزش یابی خود وسیله ای در جهت ارتقای سطح سلامتی است.

چند نکته ی اساسی در ارزش یابی

  • در درس تربیت بدنی اهداف مهارتی، جایگاه ویژه ای دارند و سهم قابل توجهی از اهداف کلی را به خود اختصاص می دهند.
  • اهداف شناختی هرگز اهداف مهارتی را تحت الشعاع قرار نمی دهند و به عنوان پشتوانه ای نظری برای شفاف سازی مفاهیم کلیدی مرتبط با اهداف مهارتی عمل می کنند.
  • برای دست یابی به اهداف شناختی و نگرشی، دو فرصت یادگیری فراهم می شود:

الف- دروس شناختی که فرصتی را برای تعامل بین دبیر و دانش آموزان و هم چنین دانش آموزان با یک دیگر درباره ی مفاهیم اساسی هم چون آمادگی جسمانی، مهارت های ورزشی، ایمنی در ورزش، بهداشت و تغذیه ی ورزشی و هدف های تربیت بدنی به شکل نظری فراهم می کند.

ب- دروس مهارتی که با محور قرار گرفتن دبیر محترم تربیت بدنی، رفتارهای دانش آموزان تحت نظارت قرار می گیرند و با یادآوری مباحث آموخته شده در کلاس دانشی، به شکل تذکر هدایت و مدیریت می شوند. زمان برگشت به حالت اولیه نیز فرصت مناسبی است که تذکرات به شکل مبسوط تر ارائه و عادات مناسب و شایسته جایگزین شوند.

  • پیش بینی مباحث آشنایی با هدف های تربیت بدنی در بخش هدف های شناختی بر نگرش فرد و تأمین اهداف نگرشی تأثیر مستقیم و مؤثری دارد.
  • در حیطه های شناختی هدف اصلی آشنایی و درک مفاهیم اساسی تربیت بدنی و اصول قوانین است. به این ترتیب، مبنای ارزش یابی، سنجش محفوظات دانش آموزان نیست.
  • ارزش یابی مستمر به دلیل فراهم کردن بازخوردهای دائمی باید مورد تأکید واقع شود.
  • ارزش یابی صرفاً بخشی از کل برنامه ی آموزشی است و نباید فرآیند آموزش را تحت الشعاع قرار دهد.
  • ارزش یابی مرتبط با بخش نگرشی در طول سال تحصیلی و به شکل ارزش یابی مستمر انجام می شود.
  • نوع و روش ارزش یابی باید متناسب با یادگیرنده و کلاس باشد.
  • ارزش یابی از سطح مهارت های ورزشی و فعالیت های جسمانی دانش آموزان معلول بسته به نوع معلولیت آنان تعدیل و ارزش یابی متناسب با سطح مورد انتظار انجام می شود.
  • در مورد افرادی که با تشخیص و صلاحدید پزشک معتمد به هیچ وجه امکان انجام مهارت های ورزشی و فعالیت های جسمانی وجود ندارد، ارزشی یابی از بخش هدف های شناختی و فعالیت های خارج از کلاس به عمل می آید.

ابزار اندازه گیری

آزمون های مورد استفاده در درس تربیت بدنی عبارت اند از:‌

  • انواع آزمون های تشریحی، پرسش و پاسخ، چند گزینه ای و … برای حیطه ی شناختی.
  • آزمون های استاندارد شده و آزمون های معلم ساخته ی آمادگی جسمانی.
  • آزمون های استاندارد شده و آزمون های معلم ساخته ی مهارت های ورزشی.
  • چک لیست عملکرد براساس رفتار مورد انتظار.
  • مشاهده ی رفتار دانش آموز در حین انجام فعالیت در حیطه ی مهارتی.
  • ارزش یابی شفاهی یا کتبی در حیطه ی شناختی.
  • مشاهده ی رفتار دانش آموز در فعالیت های کلاسی در حیطه ی نگرشی.

روش ارزش یابی انواع ارزش یابی

در درس تربیت بدنی از دو نوع ارزش یابی مستمر و پایانی استفاده می شود.

شیوه نامه ارزشیابی درس تربیت بدنی دوره ابتدایی (دو نوبته)

مقدمه:

با عنایت به آیین نامة امتحانات دوره های ابتدایی و راهنمایی تحصیلی مصوب ششصد و پنجاه و سومین جلسه شورای عالی آموزش و پروش مورخ 17/6/79 و در جهت ایجاد هماهنگی در شیوه ارزشیابی درس تربیت بدنی در دوره ابتدایی شیوه نامه ارزشیابی آن به شرح ذیل تدوین و جهت اجرا در مدارس کشور ارائه می گردد.

فصل اول: اهداف

  • آگاه ساختن دانش آموزان و اولیای آنان از میزان پیشرفت تحصیلی و وضعیت جسمانی و بهداشت روانی آنان برابر با اهداف برنامه درس تربیت بدنی
  • شناسایی ضعف های جسمانی، حرکتی و بهداشتی دانش آموزان و تلاش جهت تقویت آن ها.
  • شناسایی استعدادها و علائق دانش آموزان به منظور راهنمایی آنان در فعالیت های ورزشی.

فصل دوم: کلیات

ماده 1 : نمره ارزشیابی مستمر با توجه به میزان مشارکت دانش آموزان در فعالیت های یادگیری،‌ نحوه اجرای مهارت های (بنیادی – ورزشی) آموزش داده شده و بررسی فعالیت های مرتبط با درس خارج از کلاس تعیین می شود.

ماده 2 : چنانچه دانش آموزی به علت مشکلات ویژه جسمی توانایی انجام بعضی از فعالیتهای عملی را نداشته باشد از امتحان آن بخش معاف و نمرة آن به سایر بخش های عملی که قادر به انجام آن می باشد اختصاص می یابد.


دانلود فایل


برای شروع اینجا کلیک کنید
آدرس کانال تلگرامی سامانه کمپ ایران