سئو فایل

۱۳ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در استفاده از بانکداری الکترونیک

بصورت ورد ودر173صفحه

چکیده

پیش تر و حتی تااواخر قرن بیستم میلادی، تأمین رضایت مشتری و وفاداری آنها بیشتر شعارگونه بود.امروزه، تلاش فراوانی جهت ارتقای ابزارهای مدیریت کیفیت و گسترش فرهنگ مشتری گرایی توسط محققان، کارشناسان و مدیران سازمان صورت می گیرد.این امر نشان دهنده آن است که وفاداری به باور همگان مهمترین شاخص تعیین موفقیت سازمانها و بهبود سود آوری به شمار می آید.از این رو این پژوهش به شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک پارسیان در شهر رشت پرداخته است. عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان در مدل این تحقیق شامل: شهرت، کیفیت خدمات، ارزش دریافت شده، اعتماد و عادت می باشد. این تحقیق از لحاظ روش توصیفی- پیمایشی بوده و به لحاظ هدف، کاربردی می باشد. روش گردآوری اطلاعات به دو صورت کتابخانه ای (مطالعه اسناد و منابع مربوطه) و میدانی با استفاده از پرسشنامه استاندارد (نظر خواهی از مراجعین به شعب بانک پارسیان شهر رشت) صورت گرفته است. حجم جامعه آماری این پژوهش شامل 40000 نفراز مشتریان)دارندگان حساب)بانک پارسیان شهرستان رشت می باشد که از میان آنها 400 نفراز مشتریان(دارندگان حساب)انتخاب شده اند. به دلیل اینکه حجم جامعه آماری نامحدود است، لذا در انتخاب حجم نمونه از جدول مورگان و از روش نمونه گیری تصادفی استفاده شده است. نتایج تحقیق نشان می دهد که میان وفاداری مشتریان با متغیرهایی شامل: شهرت، کیفیت خدمات، ارزش دریافت شده، اعتماد و عادت رابطه مثبت و معنا داری وجود دارد. از میان این عوامل، کیفیت خدمات بیشترین تأثیر را بر وفاداری مشتریان دارد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:3

فهرست و توضیحات:

مقدمه

خواص شیمیایی

فلزات قلیایی عامل کاهنده قوی هستند. پتانسیل الکترود منفی آنها نشانگر میل شدید آنها برای از دست دادن الکترون در تبدیل به کاتیون در محلول است. آنها می&zwnj توانند اکسیژن ، کلر ، آمونیاک و هیدروژن را احیا کنند. در اثر واکنش با اکسیژن هوا اکسید شده و تیره می&zwnj شوند. بنابراین در زیر نفت نگهداری می&zwnj شوند. بعلت واکنش با آب و تولید هیدروژن و هیدروکسید قلیایی نمی&zwnj توان آنها را زیر آب نگهداری کرد.

واکنش با آب

از بالا به پایین ، به شدت واکنش با آب افزوده می&zwnj شود. لیتیم به آرامی با آب واکنش داده و حبابهای هیدروژن آزاد می&zwnj کند. سدیم بشدت و همراه با مشتعل شدن با آب واکنش نشان داده و با شعله نارنجی می&zwnj سوزد. پتاسیم در اثر برخورد با آب به شدت مشتعل شده و با شعله بنفش می&zwnj سوزد. سزیم در آب ته&zwnj نشین شده و به سرعت تولید هیدروژن می&zwnj کند. آزاد کردن هیدروژن همراه با ایجاد امواج ضربه&zwnj ای شدید است که می&zwnj تواند باعث شکستن محفظه شیشه&zwnj ای شود.

روی عنصر فلزی براق به رنگ سفید مایل به آبی است. در دماهای معمولی به حالت شکننده و کریستالی است اما در دمای بین C° 150-110 خاصیت چکش خواری و تورق دارد . این عنصر در سال توسط دانشمند کشف گردید . منابع اصلی آن معدن سولفید ، زینکبلند یا اسفالریت زینکیت (اکسید روی)، کالامین (سیلیکات روی) و اسمیت سونیت (کربنات روی) می باشند . سنگ سولفیدی تا تبدیل شدن به اکسید برشته می شود سپس با زغال تا دمای C° 1200 حرارت داده می شود . تبخیر وسپس خارج از محفظه واکنش متراکم شده و در قالب هایی که اسپلتر نامیده می شود قالب گیری می شود.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
فایل

RK3026 Board id : 7500-m75260-04r

فایل فلش تبلت 7500-m75260-04r

بدون مشکل تاچ

بدون مشکل سفیدی صفحه

در این فروشگاه کلیه فایل ها تست شده با لینک مستقیم و زیر قیمت میباشد

ولی ما تا آخرین لحظه در کنار شما خواهیم بود

بهترین تبلیغ ما، رضایت شماست



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:61

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسأله

اهمیت موضوع

اهداف پژوهش

اهداف کاربردی

اهداف نهایی

سؤالات پژوهش

فرضیه های پژوهش

اطلاعات مربوط به حجم معامله قیمت سهام

چکیده:

در این مقاله مدارکی دال بر انتقال اطلاعات از بازار معامله به قیمت سهام تضمین شده یافت شده است. با بهره بردن از مجموعه داده های منحصر به فرد مبادله ارز هیئت شیکاگو، نسبت حجم فروش به خریدی برای سهام تضمین شده تنها با استفاده از حجم آغاز شده توسط خریداران به منظور خلق و ایجاد موقعیت های معاملات جدید درست می کنیم.با انجام تحلیل های روندی روزانه از سال 1990 تا 2001، به این نتیجه می رسیم که خرید سهامی با نسبت فروش/خرید پائین و فروش سهامی با نسبت فروش/ خرید بالاروزانه بازده مورد انتظار 40 نقطه مبنا وهفته ای 1 درصد حاصل می کند.

نتیجه به دست آمده در نمونه دوره ما هر ساله وجود داشته و متاثر از حذف پنجره اعلان درآمد واقع نشده است.علاوه براین، نتیجه به دست آمده بر سهام کوچکتر، قویتر است این موضوع حاکی از آن است که بازار معامله می تواند راهی مهمتر برای انتقال اطلاعات سهام هایی با جریان اطلاعات کم تاثیر تلقی شود.

تحلیل انجام شده همچنین برنوع سرمایه گذاران خارج از حیطه تجارت معاملاتی آگاهانه سایه افکنده است. مخصوصاً این گونه استنباط می کنیم که تجارت سرمایه مشتریان کارگذاران تمام عیار دارای قویترین خاصیت پیش بینی پذیری است در حالیکه تجار اختصاصی شرکت آگاهانه نمی باشد.

به علاوه، تحلیل انجام شده نشان می دهد که در حالیکه مشتریان عمومی به طور میانگین در بازار سرمایه به صورت مخالف عمل می کنند یعنی &ndash سهامی را به فروش می رسانند که عملکرد خوبی داشته اند و سهامی را خریداری می کنند که عملکرد ضعیفی داشته اند، تجار اختصاصی شرکت رفتار متضادی از خود به معرض نمایش می گذارند. بالاخره در مقایسه با بازار معامله سهام مدرکی دال بر تجارت آگاهانه در بازار سرمایه (حق خرید) شاخص به دست نیاوردیم.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:39

فهرست و توضیحات:

مقدمه

قانون حاکم بر حدود اختیارات مدیران در شرکت های سهامی

شناسائی هویت خارج سرزمینی ، حکومت قانون متبوع شرکت

این روش که حکایت از مصلحت اندیشی جهان سرمایه برای جهانی نمودن خود دارد از توجیهات حقوقی نیز بی بهره نیست .

در بعد صرفاً حقوقی دو استدلال عمده وجود دارد که از مبانی مختلفی پیروی می نماید ولی هدف واحدی را دنبال می کند که همان اعمال قانون واحد خارجی برشرکت می باشد.

شرکت به عنوان شخصیت حقوقی به مانند شخص حقیقی از تمامی حقوق متصور برای شخص حقوقی بهره می برد. در این تماثل حتی تا بدانجا پیش می روند که از اصل وحدت احکام شخص حقوقی و حقیقی (4) سخن می گویند.در توجیه این وحدت از مواد قانون مدنی و قانون تجارت (5) یاری می جوئیم و چون اصلی مقدس ، تکنیک

شخصیت حقوقی را وسیله تشابه و تساوی در حقوق و تکالیف می دانیم . اندیشه ای که با وجود مواد قانونی کمتر در ورطه تفسیر گرفتار آمده و به عنوان اصل پذیرفته شده است.

لیکن در این تفسیر نیز هرگز نمی توان منکر این قاعده بنیادین و مقدماتی گردید که بایستی در مورد شرکتها و عملکرد آنها با توصیفی مقدماتی از نوع رابطه حقوقی آن چه را که به عنوان شخصیت حقوقی و از مقومات بقاء و دوام آن است از آن چه که مربوط به اعمال حقوقی وی است تمیز داد. در این صورت دیگر از اصل تساوی احکام شخص حقوقی و حقیقی سودجوئی نشده و اصل در مجرای واقعی خود یعنی هر آنچه که مربوط به شرکت تجارتی به عنوان شخص حقوقی می باشد ،عمل می کند.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحات:60

فهرست مطالب:


1-1: تعریف بانک اطلاعاتی
الف) استفاده از سیستم های اطلاعات ساده:
ب)استفاده از بانک اطلاعاتی:
1-4: اجزاء تشکیل دهندة بانک اطلاعاتی
1-کاربران:
1-2: مزایای سیستم بانک اطلاعاتی:
1-3: معایب سیستم بانک اطلاعاتی
الف) مدیر یا مسئول بانک اطلاعاتی:
ب)کاربران نهایی:
الف) بانک اطلاعاتی هرمی:
1-5: انواع بانک اطلاعاتی:
3- سخت افزار:
2- نرم افزار:
اطلاعاتی:
ج)برنامه نویسان کاربردی یا طراح بانک
4-داده ها:
ج)مدل رابطه ای
ب)مدل شبکه ای
1-6: هدف رابطه
1-8: انواع رابطه:
1-7: نمودار ER (Entity relationship)
4-کلیدئ فرعی (A.K) (Alternative Key):
1-9: انواع کلید در مدل رابطه ای
2-کلید کاندید (G.K) (Candidate key):
مرحله اول: پیدا کردن نهادهای مرتبط
مرحله دوم: پیدا کردن خصوصیات هر کدام از
نهادها و تعیین کلید اصلی
مرحله پنجم: تبدیل به حالت Access
1-11: نتایج:
مرحله سوم: تعیین رابطه های لازم و نوع ارتباط
مرحله چهارم: بهینه سازی:
2-1: راه اندازی اکسس
2-2: مشخصات فیلدها:
2-2-1: نام فیلد
2-2-2: نوع فیلد
.
.
.



بانک اطلاعاتی مجموعه ای سازمان یافته از اطلاعات و داده های مرتبط به هم است. داده ها عبارتند از حقایق و ارقام یک موضوع خاص و اطلاعات عبارتند از نتابجی که ترکیب داده ها حاصل می گردد. سازمان ها معمولاً سیستم های اطلاعاتی خود را به دو صورت تشکیل داده از آن استفاده می کنند:



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

لینک و پرداخت دانلود * پایین مطلب *

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش )

تعداد صفحه : 10

فهرست

مقدمه

من اشتها آورم. نشاط آور بوده، نفس را باز می&rlm کنم. پادزهر خوبی برای سموم حیوانی و نباتی هستم. دلهره و وسواس رااز بین می&rlm برم. کبد و معده را تقویت می&rlm کنم. ضد سکسکه هستم و رعشه را نیز تسکین می&rlm دهم.
نام من دارچین، مخصوص پوستهای معطری است که بهترین آنها در سیلان به عمل می&rlm آید و انواع دیگر آن که در خارج از سیلان می&rlm روید به مرغوبی دارچین سیلان نیست.
فارسی من دارچین سفید است. به من دارچینی هم می&rlm گویند. اعراب اسم مرا دارصینی گذاشته&rlm اند. سلخه نوع چینی من است که به آن دارچین ختابی هم می&rlm گویند و در هند و عمان هم کاشته می&rlm شود. بوی آن کمتر از من بوده و رنگ آن کمی سرخ است ودر خواص مانند من می&rlm باشد. منتها کمی ضعیف&rlm تر. « قرفه» نوع دیگری از من است که خارج از سیلان روییده و دارای پوست ضخیمی می&rlm باشد و در لغت عرب قرفه به معنی پوست درخت است و اختصاصا نام این پوست می&rlm با شد. قرفه نیز دارای تمام خواص من بوده و قدرت آن در تقویت معده بیشتر از من است، ولی منافع دیگر کمتر از من می&rlm باشد. من اشتها آور بوده، غذاهای سنگین را لطیف می&rlm کنم. ایرانیان مرا مانند چای دم کرده و قبل و بعد از غذا می&rlm نوشند و چای دارچین معروف است.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

لینک و پرداخت دانلود * پایین مطلب *

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش )

تعداد صفحه : 2

فهرست

عسل در شهرستان ایذه

عسل در خراسان شمالی

عسل در استان قزوین

مقدمه

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان خوزستان مهندس عبدالحسین شهریاری مدیر جهادکشاورزی شهرستان ایذه با اعلام این خبر گفت: این میزان عسل از کلنی های 15 هزار و 342 فروند زنبورعسل که تعلق به 300 زنبوردار است، برداشت شده است.
وی افزود: تولید عسل در فصل مذکور نسبت به سال گذشته 13 درصد افزایش یافته است. همچنین خبر دیگری از استان خوزستان حاکیست که مبلغ 212 میلیون ریال از محل تسهیلات تبصره 3 خشکسالی به انجام پروژه های امور دام در شهرستان شوش اختصاص یافت.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

موضوع فارسی: پیامد های اقتصادی تاثیر درامد از سرمایه استقراضی

موضوع انگلیسی: The economic implications of the earnings impact from lease capitalization

تعداد صفحه: 13

فرمت فایل: PDF

سال انتشار: 2015

زبان مقاله:&zwnj انگلیسی

چکیده: ما شاهد تاثیر درآمد قابل توجهی از سرمایه گذاری اجاره عامل برای شرکت های در COMPUSTAT بیش 1996-2010. این تاثیر درآمد از اطلاعات اجاره فاش مشتق شده و شبیه به تفاوت درآمد که از استفاده از شتاب در مقابل مدل خط مستقیم مطرح است، دو مدل جایگزین پیشنهاد شده توسط هیئت استانداردهای حسابداری مالی و هیئت استانداردهای بین المللی حسابداری (نقاشی) در سال 2013 به حساب برای هزینه اجاره برای مستاجران. تمرکز ما بر روی پیامدهای اقتصادی این تاثیر درآمد است. استفاده از یک مدل پیش بینی جریان نقدی یک سال، ما شاهد ارتباط معنی داری بین تاثیر منفی و جریان های نقدی عملیاتی آتی. با استفاده از مدل بازده درآمد، پیدا کنیم که هر دو اثرات مثبت و منفی دارای قدرت توضیحی افزایشی برای بازده سهام همزمان فراتر از سود گزارش شده. یافته های ما شواهد تجربی به موقع برای انجمن برای ارزیابی دو مدل جایگزین برای هزینه های مستاجران را به عنوان آنها در میان redeliberations از حسابداری اجاره فراهم می کند.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

آموزش برنامه نویسی اندروید قسمت 35



دریافت‌فایل