سئو فایل

۱۱۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
کارافرینی

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:3

فهرست و توضیحات:

مقدمه

آزمایش شماره

عنوان : آونگ ساده

هدف : اندازه گیری &ndash پریود آونگ ساده

تئوری آزمایش :

آونگ ساده دستگاه ایده آل است شامل یک جرم نقطه ای که توسط یک نخ سبک و غیرقابل کشش آویزان شده است هرگاه آونگ ساده را از موضع تعادلی اش به یک طرف بکشیم و سپس رها کنیم آونگ در اثر نیروی گرانی در یک صفحه قائم شروع به نوسان میکند حرکت یک حرکت تناوبی و نوسانی است میخواهیم دوره تناوب آن را پیدا کنیم شکل روبرو آونگی به طول &ndash --به جرم ---- را نشان مبدهد که با امتداد قائم زاویه --- را میسازد نیروی وارد بر ---- عبارتند از --- نیروهای گرانی و --- کشش نخ محورها را کامل بر دایره حرکت و در تعداد شعاع اختیار میکنیم . ---- را به دو مولفه یکی مولفه شعاعی به بزرگی ---- و دیگری مولفه محاسبی به بزرگی ----- تجزیه میکنیم مولفه های شعاعی به شتاب یک نیرو باز گرداننده است که بر &ndash وار میکند و میکوشد آن را به موضع تعادلی برگرداند .



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
کارت

این فایل کاملا لایه باز بوده و پس از دانلود 100درصد قابل ویرایش می باشد

اندازه9*5

دی پی آی300

نوع cmyk

psd



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تأسیس

مقاله در مورد اموزش تأسیس وراه اندازی مهدکودک وآمادگی

تعداد صفحه :بیش از 200

هدف من ازتهیه این پروژه این است که برای راه اندازی وتأ سیس یک مهداستاندارد باید این مراحل راطی کرد که مراحل عبارتنداز :

تعریف

اهمیت

ضرورت

برنامه ها یآموزش وپرورش پیش ازدبستان

بازیهای کودکان

ودرمرحله آخر برآورد هزینه تأسیس یک مهد استاندارد



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

فایل : word

قابل ویرایش و آماده چاپ

تعداد صفحه :29

عوامل موثر بر افت تحصیلی دانش آموزان دختر

پایه سوم راهنمایی شهر اهواز

چکیده

در این تحقیق هدف اصلی شناسایی عوامل مهم افت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه سوم راهنمایی شهر اهواز در سال 81-1380 بوده است. از بین کلیه دانش آموزان دختر پایه سوم راهنمایی شهر اهواز که حداقل یکبار در پایه سوم مردود شده بودند بطور تصادفی 200 نفر انتخاب شدند. برای جمع آوری اطلاعات از دو مقیاس سنجش عوامل افت تحصیلی و شاخص افت تحصیلی یا 95 متغیر استفاده شده است. تحلیل عوامل نشان داد که 6 عامل قابل استخراج است. عوامل استخراج شده روی هم در 8/43 درصد واریانس افت تحصیلی را تبیین می کرد. این عوام به ترتیب واریانس تبیین شده عبارتند از: مسائل ناشی از معلم و تدریس؛، مسائل مربوط به خانواده، مشکلات ناشی از برنامه ریزی درسی، مسائل مربوط به سلامت جسمانی و روانی دانش آموز، مسائل عمومی و مشکلات ناشی از مدیریت آموزشی، همه عوامل استخراج شده از پایایی و روایی رضایت بخشی برخوردار بودند. ضرایب همبستگی عوامل ششگانه با تعداد سالهای مردودی نیز در سطح مورد انتظار معنی دار بودند.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

به نام یکتا خالق بی همتا

دانلود مقاله فوق العاده کامل ایجاد کردن خلاقیت و نوآوری در سازمان با فرمت WORD در 13 صفحه

فرمت فایل : WORD ( قابل ویرایش )

تعداد صفحات : 13 صفحه

کاربرد فایل : ارائه مقاله ،سمینار کارشناسی ارشد، تهیه پروپوزال، پروژه پایانی دوره کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد ،تهیه گزارش کارآموزی ،پایان نامه کارشناسی ارشد،تهیه گزارش کار آزمایشگاه، پروژه، طرح پژوهشی دانشگاهی ، تحقیق ، مقاله نویسی ، تحقیقات کلاسی دانشجویی ،کافی نت ها

رشته های مورد نیاز :مدیریت ، مهندسی صنایع ، اقتصاد، علوم انسانی ، حسابداری،مهندسی شیمی، صنایع شیمیایی، مهندسی مواد،مهندسی متالورژی،مهندسی معدن،مهندسی نفت،مهندسی مکانیک ،مهندسی بازرسی جوش ،مهندسی ساخت و تولید ، مهندسی برق ، مهندسی الکترونیک ،مهندسی برق قدرت ، کنترل ، مهندسی پزشکی ، ، مهندسی عمران و سایر رشته های فنی و مهندسی که به مباحث مدیریت نیاز دارند

خلاصه و سر فصل مطالب ارائه شده در این فایل مقاله ورد با موضوع ایجاد کردن خلاقیت و نوآوری در سازمان :

چکیده:

بهبود نوآوری مستمر و فراگیر در سازمانها ،در واقع نوعی کندو کاو منظم برای یافتن شیوه ها و پاسخ های نو به فشارها و تغییر و تحولات محیطی است.از آنجا که در محیطهای پیچیده و متحول امروزی دیگر این واکنشهای تکراری برای رویارویی با این تغییرات کارامد نمیباشد،لذا باید دایم در جسجوی راههای جدید و نو برای واکنش در محیط برآمد و همراه تاثیرپذیری از این تحولات بر آنها تاثیر نهاد و بدانها شکل دلخواه را داد ..برای آنکه بتوان در دنیای متلاطم و متغیر امروز به حیات ادامه داد باید به نوآوری و خلاقیت روی آورد. بنابراین در این مقاله سعی شده است، با ارائه تعاریفی از خلاقیت و نوآوری،ایجاد خلاقیت و نوآوری در سازمان را مورد بررسی و مطالعه قرار داد.

کلید واژه: خلاقیت، نوآوری،بهبود،سازمان،تحول سازمانی

ادامه...

فایل فوق العاده کامل این مقاله ورد را می توانید پس از تکمیل خرید و پرداخت در سایت بانک و ارجاع مجدد به این سایت با فرمت پاور پوینت در 13 صفحه در اختیار داشته باشید



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه34

سخنان ناروا و گفتارهاى حرام
هفتمین آفت مناظره ، سخنان ناروا از قبیل دروغ و غیبت و امثال آنها است که از لوازم کینه توزى و بلکه از نتایج مناظره مى باشد؛ زیرا مناظره نادرست ، هرگز از نقل سخنى که به منظور نکوهش و توهین به صاحب آن سخن ، ایراد مى شود عارى نیست . بنابراین مناظره کننده سخنان طرف را تحریف و دگرگونه وانمود مى کند، و در نتیجه مرتکب دروغ و افتراء و دغلکارى مى گردد. و گاهى نیز آشکارا طرف خویش را جاهل و احمق قلمداد مى نماید و نادان و نابخرد برمى شمارد. پیدا است که ثمره این کار عبارت از این است که فرد آبرومندى را بى آبرو مى سازد و حرمت او را از میان مى برد.
همه رفتار سابق الذکر از گناهان کبیره مى باشد، و به گونه اى در قرآن و حدیث نسبت به آنها تهدید شده است که مى توان گفت که شعار آن از حد احصاء بیرون است . براى اطلاع از نکوهش غیبت ، همینقدر کافى است که خداوند متعال این عمل را به ((اکل میته )) یعنى خوردن گوشت مردار تشبیه کرده و مى فرماید:
(( ((و لایغتب بعضکم بعضا ایحب احدکم ان یاءکل لحم اخیه میتا فکرهتموه (444) )).
نباید هیچیک از شما در غیاب دیگرى از او بدگوئى کند، آیا هیچیک از شما دوست مى دارد



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

این پاورپوینت دارای 25 اسلاید می باشد و در آن به بررسی کامل آثار و طراحی ها در دوره ی مصر باستان می پردازد این فایل را به راحتی می توانید از لینک زیر دریافت کنید .



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
کارافرینی

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:38

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت مسئله

اهداف تحقیق

پیشینه طرح پژوهش

تجزیه و تحلیل

روش تحقیق

سابقه تحقیق

اصطلاحات و مفاهیم

تأثیر کار زنان بر زندگی خانوادگی

چکیده: روابط خانوادگی، تحت تأثیر پویایی نهادهای اجتماعی، با تحول دائم روبه&zwnj روست. با تحول شرایط زیستی و به تبع آن، بروز نیازهای جدید، پیوسته نقش&zwnj ها در حال تغییرند، به طوری که از اعتبار نقش&zwnj های سنتی روزبه&zwnj روز بیشتر کاسته شده و موجبات دگرگونی آنها فراهم می&zwnj شود. همراه با تغییرات ساختاری جامعه و بر اثر تحولات زندگی خانوادگی، زن خانه&zwnj دار در عین مسئولیت&zwnj های متعارف خود، بیش از پیش، مجبور به کار در خارج از خانه شده است. در عین حال، اشتغال زن در سطح وسیع جامعه، به رغم تعهدات دوگانه&zwnj اش الزاماً&zwnj به معنی بردگی و استثمار او نیست و نباید به چنین تحولی به دیده انکار نگریست؛ زیرا آثار مثبت مادی و معنوی این اشتغال غالباً&zwnj علاوه بر وضع خود زن، که ضمن کسب درآمد به استقلال و اعتبار اجتماعی بیشتری دست می&zwnj یابد، متوجه همسر و فرزندان او نیز می&zwnj شود. تأثیر اجتماعی عمده این تغییر، دگرگونی روال سنتی در نقش زنان و تقسیم کار درون خانواده است. هر چند که، به رغم پذیرش وسیع اشتغال زنان از جانب طبقات متفاوت اجتماعی ایران، هنوز آن تغییرات فرهنگی که لازمه هماهنگی میان اشتغال زن و تقسیم وظایف و مسئولیت&zwnj ها در خانواده است به طور کامل روی نداده است، بررسی روابط و مناسبات درون خانواده چنین نشان می&zwnj دهد که با زیر سؤال رفتن پاره&zwnj ای از ارزش&zwnj ها و هنجار&zwnj های سنتی، نقش زن با تغییراتی روبه&zwnj رو شده است و حاصل این تغییرات بسط و توسعه زمینه فعالیت&zwnj های اجتماعی اوست. رو آوردن زنان به اشتغال در خارج از کانون خانوادگی تأثیری بسزا در ابعاد هویت اجتماعی آنان داشته و این امر، به نوبه خود، موجب افزایش اعتماد به&zwnj نفس جامعه زنان شده است. احراز موقعیت اجتماعی بهتر با تأثیری که از نظر شخصیتی به جا می&zwnj گذارد، تا حدودی، معضلات ناشی از اشتغال دوگانه را هموار ساخته است. البته نه تنها راه این تحول همیشه هموار نیست، احتمال هم دارد که در اثر تضاد ارزشی، در ایفای نقش&zwnj ها تعارضاتی پدید آید. خطر بروز چنین حالتی بیشتر در مواقعی است که فعالیت&zwnj شغلی زن با الگوی سنتی همخوانی نداشته باشد. بویژه آنکه، در زندگی سنتی، با تقسیم کار براساس جنسیت، تحت هر شرایطی، اداره امور خانگی به عهده زن پنداشته می&zwnj شود و براساس همین ارزش&zwnj های سنتی، فعالیت وی در خارج از خانه به معنی تضعیف انسجام خانواده تلقی می&zwnj گردد. تفکیک مشاغل بر حسب جنسیت و پذیرفتن تفاوت در توانایی&zwnj های زن و مرد طرز تفکری است که در بیشتر مواقع بر ذهنیت خود زنان نیز اثر می&zwnj گذارد و موجب دامن زدن بر تعارضات موجود می&zwnj شود.

روابط خانوادگی، تحت تأثیر پویایی نهادهای اجتماعی، با تحول دائم روبه&zwnj روست. با تحول شرایط زیستی و به تبع آن، بروز نیازهای جدید، پیوسته نقش&zwnj ها در حال تغییرند، به طوری که از اعتبار نقش&zwnj های سنتی روزبه&zwnj روز بیشتر کاسته شده و موجبات دگرگونی آنها فراهم می&zwnj شود.

همراه با تغییرات ساختاری جامعه و بر اثر تحولات زندگی خانوادگی، زن خانه&zwnj دار در عین مسئولیت&zwnj های متعارف خود، بیش از پیش، مجبور به کار در خارج از خانه شده است. در عین حال، اشتغال زن در سطح وسیع جامعه، به رغم تعهدات دوگانه&zwnj اش الزاماً&zwnj به معنی بردگی و استثمار او نیست و نباید به چنین تحولی به دیده انکار نگریست؛ زیرا آثار مثبت مادی و معنوی این اشتغال غالباً&zwnj علاوه بر وضع خود زن، که ضمن کسب درآمد به استقلال و اعتبار اجتماعی بیشتری دست می&zwnj یابد، متوجه همسر و فرزندان او نیز می&zwnj شود.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

فوکو را فراموش کن

فوکو

پُل میشِل فوکو (Paul Michel Foucault) پانزدهم اکتبر ۱۹۲۶ در ناحیه سنت موار پوآیته فرانسه به دنیا آمد. او یک فیلسوف؛ تاریخدان و متفکر فرانسوی است.

وی، فرزند « آن مالاپار» و جراح متمول « پل فوکو» بود که بعدها اسم خود را به میشل فوکو تغییر داد.

او صاحب کرسی « تاریخ نظام&zwnj های فکری» در کالج دو فرانس بود و در دانشگاه ایالتی نیویورک در بوفالو و دانشگاه کالیفرنیا، برکلی تدریس کرد.

به خاطر نظریات عمیق و دیدگاه انقلابی درباره جامعه، سیاست و تاریخ از سرشناس&zwnj ترین متفکران قرن بیستم محسوب می&zwnj شود. همچنین فوکو جزو رهبران نظری پساساختارگرایی محسوب می&zwnj شود، هر چند از آنها فاصله گفت و در مصاحبه&zwnj ای به صراحت خود را نیچه گرا نامیده است.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

مقدمه: شما در کدام ربع این چهارراه قرار گرفته اید؟آیا این مکان مناسب شماست؟ ......... 9
بخش اول: چهارراه پول سازی ....17
فصل اول . ......19
چرا شغلی برای خود پیدا نمی کنید؟ ........ 19
فصل دوم . ......35
ربع های مختلف... افراد متفاوت .......... 35
فصل سوم . .......... 79
چرا افراد امنیت را بر استقلال مالی ترجیح می دهند؟ . ..... 79
فصل چهارم . ..................109
سه نوع از انواع سیستم های کسبوکار ............ 109
فصل پنجم ....... 125
هفت سطح سرمایه گذاران . ... 125
فصل ششم . .........147
پول را نمی توان با چشمان عادی دید ....... 147
بخش دوم :توانمندی های وجودی خود را آشکار کنید ......... 181
فصل هفتم .......183
تبدیل شدن به هر آنچه که هستید! . ...... 183
فصل هشتم .....201
چگونه می توانم ثروتمند شوم؟ ....... 201
فصل نهم........229
بانکدار باشید... نه کارمند بانک ...... 229
بخش سوم: چگونه می توان در بخش های مالکیت کسب وکار و سرمایه گذاری به پیروزی رسید؟ ........ 267

8
فصل دهم . ....269
همانند کودکی نوپا گام بردارید.......... 269
7 گام در مسیر دستیابی به پیشرفت سریع مالی
فصل یازدهم..........289
گام اول: اکنون زمان آن فرا رسیده که به فکر راه اندازی کسب و کار خود باشید. . ...... 289
فصل دوازدهم .............. 293
گام دوم: کنترل جریان نقدینگی خود را به دست گیرید ...... 293
فصل سیزدهم . .........303
گام سوم: تفاوت میان خطرپذیری و پرخطر بودن را بدانید! ...... 303
فصل چهاردهم ......309
گام چهارم: تصمیم بگیرید می خواهید در آینده چه نوع سرمایه گذاری باشید!!! ....... 309
فصل پانزدهم . ............319
گام پنجم: به دنبال راهنما و مربی باشید! . ...... 319
فصل شانزدهم .......329
گام ششم: ناامیدی ها خود را به نقاط قوت تبدیل کنید!!! . .... 329
فصل هفدهم ...........337
گام هفتم: قدرت ایمان .......... 337
فصل هجدهم .......345
چکیده ......... 3



دریافت‌فایل